DET ÄR EN DJUNGEL DÄRUTE
Idag finns det väldigt många sätt att synas och höras på, alternativen är snudd på oändliga. Aldrig har vi väl haft tillgång till så mycket information och mätverktyg för vårt beslutsfattande. Det borde vara lätt. Ändå är det kanske svårare än någonsin.
FÖRETAGSPODD- ett nytt sätt att kommunicera
VARUMÄRKE
Bygg varumärke och stärk företagets identitet
INFORMATION
Nå ut med nyheter och inspiration
EMPLOYER BRANDING
Profilera företaget, personal och projekt
RELATIONER
Skapa samhörighet med personal och kunder
Att använda ljud i företagets kommunikation är helt rätt i tiden
GENOMTÄNKT MARKNADSFÖRING
Medielandskapet har ändrats dramatiskt de senaste åren. Digitaliseringen har öppnat helt nya dörrar när det gäller marknadsföring. Samtidigt som kampen om uppmärksamhet är stenhård. När man skall välja kanaler för sin marknadsföring gäller det att ha tungan rätt i mun. Investeringen skall ge resultat och skapa lönsamhet.
Vad ger mest pang för pengarna?
Podd, tidningar, radio, tv, sociala medier, utomhusreklam, nyhetsbrev, googleannonser och broschyrer… Vad som är rätt för ditt företag och din organisation, är svårt att säga på förhand. Det beror på sammanhanget och vilken målgrupp du vill nå.
Ofta funkar en mix av olika medier bra.
Oavsett vilken typ av marknadsföring man väljer, så är det klokt att fundera igenom helheten, så att man har rätt utgångspunkt och ett tydligt mål med det man ska göra.
Vill du ha någon att bolla med?